[問卦] 52歲叫做汶汶阿北 我42歲小朋友叫我叔叔

作者: rock312 (洛克)   2026-06-21 17:22:17
52歲叫做汶汶阿北
我在國小做校工
我42歲 國小小朋友叫我叔叔
以前都小朋友都叫我哥哥
年紀大了就變成叔叔
過幾年就變阿北了
時間過好快哦!
你們不會覺得時間過很快嗎?
請問一下
謝謝

Links booklink

Contact Us: admin [ a t ] ucptt.com